Pertti Kurikan Nimipäivät vielä kerran

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 11.10.2017

Pertti Kurikan Nimipäivistä on tehty uusi elokuva. Sen nimi on Tokasikajuttu.

Tokasikajuttu kertoo keikkailun paineista ja lopettamisen vaikeudesta. Nyt seurataan yhtyeen kolmea viimeistä vuotta, muun muassa vuoden 2015 Euroviisuja.

– Elokuva on osaksi riitelyä ja osaksi muuta meininkiä, sanoo yhtyeen laulaja Kari Aalto. Hän muistuttaa, että riidat sovittiin aina.

Tokasikajuttu on jatkoa Kovasikajutulle, joka valmistui vuonna 2012. Tokasikajuttu tulee elokuvateattereihin 13. lokakuuta.

Lähde STT

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste