Pepe Willberg nousi uuteen suosioon

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Warner
Uutinen julkaistu: 09.09.2014

Pepe Willberg on esiintynyt yli 50 vuotta. Ensimmäisen kultalevynsä hän kuitenkin sai vasta nyt elokuussa.

Pepe Willbergin vuosi on ollut ikimuistoinen. Keväällä hän julkaisi Pepe & Saimaa -levyn. Siitä tuli huippusuosittu. Tehosekoitin-yhtyeestä tuttu Matti Mikkola sävelsi kappaleet, jotka sopivat Willbergille täydellisesti. Willberg myöntää, että huikea suosio yllätti hänet.

Viimeksi Willberg on ollut suosion huipulla 1990-luvun lopussa. Hän oli silloin osa Mestarit-ryhmää. Muita Mestareita olivat edesmennyt Kirka, Hector ja Pave Maijanen.

Pepe Willberg esiintyy koko syksyn, esimerkiksi Helsingissä, Keravalla, Vaasassa, Tampereella, Turussa ja Sotkamossa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)