Pekka Laineen suosittu radio-ohjelma

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 12.08.2020

Monet ihmiset kuuntelevat radiota sunnuntaina aamupäivällä. Radiosta tulee silloin Pekka Laineen Ihmemaa.

Pekka Laineen Ihmemaa on monipuolinen musiikkiohjelma. Ohjelman juontaa Pekka Laine. Hän valitsee ohjelmaansa iskelmä- ja rockmusiikkia, joka on kestänyt aikaa. Ohjelmassa soi kappaleita 1950-luvulta aina nykypäivään.

Pekka Laine juontaa rauhallisesti ja harkiten. Ohjelma kuuluu Ylen Radio Suomessa sunnuntaisin kello 10.05. Voit kuunnella Pekka Laineen Ihmemaan myös Yle Areenasta.

Yksi kommentti artikkeliin ”Pekka Laineen suosittu radio-ohjelma”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)