Paula Koivuniemi lopettaa esiintymisen

Teksti: Petri Kiuttu, lähde STT
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 18.10.2022

Iskelmälaulaja Paula Koivuniemi lopettaa esiintymisen. Paula Koivuniemi kertoi lokakuun puolivälissä, että hän ei enää aio jatkaa uraansa laulajana.

Paula Koivuniemi on kaikkien aikojen rakastetuimpia laulajia Suomessa. Koivuniemen ura alkoi jo 1960-luvun puolessa välissä. Paula Koivuniemi ehti esiintyä kuudella eri vuosikymmenellä.

Paula Koivuniemi kertoi uransa päätöksestä Apu-lehden haastattelussa. Haastattelu julkaistiin lokakuun puolivälissä. Koivuniemi sanoo, että hän ei enää kaipaa esiintymistä. Koivuniemi ei enää aio tehdä keikkoja. Hän ei halua enää antaa haastatteluita ja tehdä kuvauksia. Paula Koivuniemi on 75-vuotias.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)