Paula Koivuniemi on kaikkien aikojen rakastetuimpia laulajia Suomessa. Koivuniemen ura alkoi jo 1960-luvun puolessa välissä. Paula Koivuniemi ehti esiintyä kuudella eri vuosikymmenellä.
Paula Koivuniemi kertoi uransa päätöksestä Apu-lehden haastattelussa. Haastattelu julkaistiin lokakuun puolivälissä. Koivuniemi sanoo, että hän ei enää kaipaa esiintymistä. Koivuniemi ei enää aio tehdä keikkoja. Hän ei halua enää antaa haastatteluita ja tehdä kuvauksia. Paula Koivuniemi on 75-vuotias.
