Pamela Tola ohjasi vahvojen naisten elokuvan

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Sami Kuokkanen © Helsinki-filmi
Uutinen julkaistu: 29.01.2020

Pamela Tolan elokuva Teräsleidit kokoaa yhteen suuren joukon tunnettuja naisnäyttelijöitä.

Pamela Tolan elokuva Teräsleidit on komedia, jossa liikutaan maantiellä. Kyseessä on siis yksi elokuvan perinteisisti lajeista, road movie eli tie-elokuva.

Elokuvan pääosissa nähdään joukko suosittuja suomalaisia naisnäyttelijöitä. Elokuvan naiset ovat jo iäkkäitä, eikä heitä pyritä esittämään nuorempina kuin he ovat.

– Teräsleidien elämä ei ole ollut helppoa. Elokuva näyttää sen, kuinka vaikeuksista voi löytää myös huumoria. Elämästä ei selviä ilman huumoria, näyttelijä Seela Sella sanoo.

Pamela Tola uskoo, että elokuvan teemat koskettavat kaikenikäisiä ihmisiä.

Teräsleidit-elokuva on elokuvateattereissa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)