Palkinnot vahvojen naisten tarinoille

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 17.01.2018

Naisten tarinat saivat palkintoja Golden Globe -juhlassa Yhdysvalloissa.

Naisnäyttelijät pukeutuivat mustiin pukuihin Golden Globe -juhlassa. He muistuttivat puvuilla naisten seksuaalisesta häirinnästä elokuva-alalla.

Golden Globe on Oscarien jälkeen toiseksi tärkein elokuvapalkinto Yhdysvalloissa. Parhaan elokuvan palkinnon sai Three Billboards Outside Ebbing, Missouri. Se kertoo äidistä, joka selvittää tyttärensä murhaa.

Paras komedia oli Lady Bird, joka kertoo teinitytön kasvusta. Näyttelijä Nicole Kidman palkittiin roolistaan Little Big Lies -tv-sarjassa.

Lähde STT

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste