Oopperatalo on suljettu. Seuraavat esitykset ovat syksyllä. Myös Richard Wagnerin suurteos Ring eli Nibelungin sormus siirtyy syksyyn. Neljäosaisen sarjan toinen osa Valkyyria nähdään Oopperassa syksyllä.
Nibelungin sormuksen ensimmäinen osa Reininkulta esitettiin syksyllä 2019. Reininkullan orkesteria johtaa kapellimestari Esa-Pekka Salonen. Oopperan ohjaa Anna Kelo.
Myös teattereiden kausi on ohi. Näytökset jatkuvat syksyllä.
