Onnettomuus muutti kaiken

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Juha Kärkkäinen
Uutinen julkaistu: 25.03.2020

Tuukka Temosen uusi elokuva kertoo tarinan ratsastajasta, joka halvaantui. Aika jonka sain -elokuva perustuu tositapahtumiin.

Tuukka Temosen ohjaus kertoo ratsastaja Jaana Kivimäen tarinan.

Kivimäki halvaantuu onnettomuudessa. Siitä alkaa hänen selviytymistarinansa. Kivimäkeä esittää elokuvassa Olga Temonen.

Elokuvassa on jakso, jossa ratsastaja on kuntoutuksessa. Halvaantunen ratsastajan elämän kipukohdat tuntuvat todellisilta. Lopulta hänestä tulee pararatsastaja. Intohimo ratsastukseen on niin vahva, että harrastus ei lopu. Oikeastaan se alkaa uudelleen alusta.

Olga Temonen omistaa hevosen ja harrastaa ratsastusta. Hänen mukaansa kuvauksissa vaikeinta oli asettua pyörätuolissa olevan ihmisen rooliin.

Lähde HS

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Onnettomuus muutti kaiken”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste