Olavi Virrasta tehdään elokuva

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 10.05.2017

Iskelmälaulaja Olavi Virran elämästä tehdään elokuva. Sen ohjaa Timo Koivusalo.

Näyttelijä Lauri Tilkanen esittää Olavi Virtaa.

Olavi Virta oli 1940- ja 1950-luvulla Suomen suosituin iskelmälaulaja. Hän levytti 600 laulua. Tutuimpia kappaleita ovat Hopeinen kuu, Poika varjoiselta kujalta ja Vihreät niityt.

Kuvaukset alkavat kesäkuussa. Elokuva tulee teattereihin ensi vuoden syksyllä.

Lähde STT

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)