Ohuella langalla kertoo Malmön poliisista

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Yle Kuvapalvelu
Uutinen julkaistu: 20.04.2021

Ohuella langalla tv-sarja on noussut Ruotsissa suureen suosioon. Sarjaa on kuvattu tähän mennessä 10 jaksoa.

Ohuella langalla -sarjassa kerrotaan poliisin työstä ja vapaa-ajasta Etelä-Ruotsissa. Sarjan tapahtumat sijoittuvat Malmöhön. Malmö sijaitsee Skånessa. Malmö on tullut tunnetuksi viime vuosina jengien väkivallasta ja ongelmista maahanmuuttajien kanssa.

Sarjassa seurataan kuuden eri poliisin elämää. Ihmisten työ ja arkielämä sekoittuvat toisinaan.

Ohuella langalla -sarjan ensimmäisen kauden jaksot voi katsoa Yle Areenassa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)