Netflix on suosituin  suoratoistopalvelu

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 23.02.2021

Netflix on nyt suosituin suoratoistopalvelu Suomessa. Yhdysvaltalainen Netflix ohitti vuonna 2020 suosiossa Yle Areenan.

Netflixillä on koko maailmassa yli 200 miljoonaa tilaajaa. Netflix on suosittu myös Suomessa.

Tanskalaisen tutkimuksen  mukaan Netflixiä katsoi viime vuonna lähes 70 prosenttia suomalaisista vastaajista. Yle Areena oli lähes yhtä suosittu palvelu.

Muita suosittuja suoratoistopalveluita ovat Youtube, Ruutu, MTV-palvelu, C More, Viaplay ja Disney+.

Tutkimuksen mukaan koronapandemia vaikutti viime vuonna paljon suoratoistopalveluiden käyttöön. Suoratoiston suosio lisääntyi viime vuonna paljon.

Suoratoistopalvelu on niin sanottu striimauspalvelu internetissä. Suoratoistopalvelusta voi katsoa tv-sarjoja ja elokuvia. Suoratoistopalvelusta voi katsoa sarjoja ja elokuvia silloin, kun itselle sopii. Netflix on maksullinen palvelu. Netflixin halvin hinta on 7,99 euroa kuukaudessa.

Lähde HS

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Netflix on suosituin  suoratoistopalvelu”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste