Muumeista uusi versio

Teksti: Kaisa Kaatra
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 29.03.2017

Suosittu piirrossarja muumeista ilmestyy uutena digitaalisena versiona.

Rakastettu Muumilaakson tarinoita -televisiosarja esitettiin ensimmäisen kerran televisiossa vuonna 1991. Nyt sarjasta on tehty uusi digitaalinen versio.

Sarja piti uudistaa, koska monet maat eivät enää suostuneet esittämään vanhaa versiota. Kameratekniikka on kehittynyt huimasti. Useimmilla tv-kanavilla teräväpiirtokuva eli HD-kuva on vähimmäisvaatimus. Teräväpiirtokuvassa kuvanlaatu on erittäin hyvä.

Myös suomenkieliset äänet tehtiin uudelleen. Vanha tunnussävelmä kuitenkin säilytettiiin.

Lähde HS

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste