Miley Cyrus esiintyy Suomessa

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Vijat Mohindra
Uutinen julkaistu: 06.05.2014

Amerikkalainen laulaja Miley Cyrus saapuu ensimmäistä kertaa Suomeen.

Poptähti nousi julkisuuteen teini-ikäisenä Disneyn Hannah Montana -tv-sarjassa.

21-vuotias Miley Cyrus on julkaissut neljä albumia. Niistä tuorein on nimeltään Bangerz. Se ilmestyi viime syksynä. Viime aikoina Miley on kerännyt huomiota sekavalla käytöksellään ja vähäpukeisella esiintymisellä.

Miley Cyrus esiintyy Helsingin Areenassa sunnuntaina 1. kesäkuuta.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste