Selkokirjakummin tarkoitus on tehdä selkokirjallisuutta tunnetuksi.
Kirjailija Eppu Nuotio oli selkokirjakummi vuosina 2015–2017. Nuotion kirja Peiton paikka julkaistiin selkokielellä Helsingin kirjamessuilla lokakuun lopulla.
Kirjailija Tuomas Kyrö.
Uusi selkokirjakummi on kirjailija Tuomas Kyrö. Hänen kirjastaan Mielensäpahoittaja julkaistaan selkomukautus vuonna 2019.
Selkokirjakummin tarkoitus on tehdä selkokirjallisuutta tunnetuksi.
Kirjailija Eppu Nuotio oli selkokirjakummi vuosina 2015–2017. Nuotion kirja Peiton paikka julkaistiin selkokielellä Helsingin kirjamessuilla lokakuun lopulla.
Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.
Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.