Marco Bjurström ohjaa musikaalin

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 12.08.2020

Marco Bjurström ohjaa musikaalin, joka esitetään Turussa syksyllä. Musikaalissa kuullaan saksalaisen säveltäjän Kurt Weillin musiikkia.

Marco Bjurström on ohjaaja ja koreografi. Hänet tunnetaan kuitenkin parhaiten tv-ohjelmista, kuten Bumtsibum.

Viime vuosina Bjurström on ohjannut useita musikaaleja ja oopperaesityksiä. Turun esityksen nimi on Berliinistä Broadwaylle. Esityksen on tilannut turkulainen Saaristo-ooppera.

– On erittäin hienoa, että pääsen tekemään pienimuotoisen musikaaliesityksen. Laulajat ja muusikot ovat tässä esityksessä pääosassa. Suuria lavasteita ei ole, Marco Bjurström sanoo Helsingin Sanomien haastattelussa.

Musikaalin ensi-ilta on Turun kaupunginteatterissa lokakuussa.

Lähde HS

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste