Marco Bjurström on ohjaaja ja koreografi. Hänet tunnetaan kuitenkin parhaiten tv-ohjelmista, kuten Bumtsibum.
Viime vuosina Bjurström on ohjannut useita musikaaleja ja oopperaesityksiä. Turun esityksen nimi on Berliinistä Broadwaylle. Esityksen on tilannut turkulainen Saaristo-ooppera.
– On erittäin hienoa, että pääsen tekemään pienimuotoisen musikaaliesityksen. Laulajat ja muusikot ovat tässä esityksessä pääosassa. Suuria lavasteita ei ole, Marco Bjurström sanoo Helsingin Sanomien haastattelussa.
Musikaalin ensi-ilta on Turun kaupunginteatterissa lokakuussa.
Lähde HS
