Loreen on tuorein ruotsalainen tähti

Teksti: lähde IL
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 19.06.2012

Loreen voitti euroviisut.

Lorine Zineb Noka Talhaoui on Loreen. Hän voitti euroviisut kappaleellaan Euphoria. Ruotsalaiset iloitsevat Loreenin voitosta. Onhan maalla pitkät perinteet niin euroviisuista kuin menestyksestä kansainvälisillä popmusiikin markkinoilla. Ruotsin tunnetuin viisuvoittaja on tietysti ABBA, yksi maailman tunnetuimmista yhtyeistä. ABBA voitti euroviisut vuonna 1974.

Loreen tuli tunnetuksi kotimaassaan Ruotsissa vuonna 2004. Hän osallistui tuolloin Idols-kilpailuun. Laulajan tuorein single on nimeltään If She’s The One. Se on jo radiohitti. Pitkäsoittoa neito ei ole vielä jukaissut.

Iltalehden haastattelussa Loreen paljasti pitävänsä Suomesta. Hän kävi täällä keväällä.

– Pidän Helsingistä jopa enemmän kuin Tukholmasta. Vaikka ette ehkä usko sitä, Loreen hehkutti Iltalehdessä.

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Loreen on tuorein ruotsalainen tähti”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste