Look Away Euroviisuihin

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 14.03.2019

Suomen laulu Euroviisuissa on Daruden Look Away.

Look Away sai eniten kannatusta äänestyksessä maaliskuun alussa. Laulu kehottaa ratkaisemaan maailman suuria ongelmia.

Eurovision laulukilpailu pidetään Israelissa toukokuussa. Monet vaativat, että Euroviisuista täytyy jäädä pois, koska Israel sortaa palestiinalaisia.

– Se on hankala asia. Tietenkin vastustan ihmisoikeuksien rikkomuksia. Mutta se ei liity Euroviisuihin. Musiikki on minulle yhdistävä tekijä, pohtii Darude.

Lähde STT

Yksi kommentti artikkeliin ”Look Away Euroviisuihin”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)