Vesa-Matti Loiri on näyttelijä, laulaja ja muiden muassa maalivahti.

Vesa-Matti Loiri on näyttelijä, laulaja ja muiden muassa maalivahti.

Loirin viimeinen iso kiertue

Näyttelijä ja laulaja Vesa-Matti Loiri kiertää parhaillaan Suomea.

Hän esittää joululauluja kirkoissa ja konserttisaleissa 17 paikkakunnalla. Puolet lauluista on kuitenkin muita kuin joulusävelmiä. Mukana on myös Loirin huumorimusiikkia.

Loiri uskoo, että hän tekee nyt viimeisen kerran pitkän kiertueen. Hän aikoo kuitenkin tehdä yksittäisiä keikkoja, jos terveys kestää.

Loiri on esillä myös televisiossa. MTV3:ssa alkoi ohjelmasarja nimeltään Kansalainen Turhapuro. Sarja kertoo Uuno Turhapuro -elokuvista, joissa Loiri esitti aikoinaan pääosaa.

Lähde STT

Mitä mieltä olit jutusta?


Tähän uutiseen ei voi enää lisätä kommentteja.