Loirin viimeinen iso kiertue

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 07.12.2017

Näyttelijä ja laulaja Vesa-Matti Loiri kiertää parhaillaan Suomea.

Hän esittää joululauluja kirkoissa ja konserttisaleissa 17 paikkakunnalla. Puolet lauluista on kuitenkin muita kuin joulusävelmiä. Mukana on myös Loirin huumorimusiikkia.

Loiri uskoo, että hän tekee nyt viimeisen kerran pitkän kiertueen. Hän aikoo kuitenkin tehdä yksittäisiä keikkoja, jos terveys kestää.

Loiri on esillä myös televisiossa. MTV3:ssa alkoi ohjelmasarja nimeltään Kansalainen Turhapuro. Sarja kertoo Uuno Turhapuro -elokuvista, joissa Loiri esitti aikoinaan pääosaa.

Lähde STT

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste