Suomen edustaja Euroviisuihin on valittu. Edustaja valittiin Uuden Musiikin Kilpailussa. UMK:n loppukilpailu eli finaali järjestettiin lauantaina Tampereella.
UMK:n voittivat viulisti LInda Lampenius ja laulaja Pete Parkkonen. He esittävät kappaleen, jonka nimi on Liekinheitin. Kaksikon voitto oli ylivoimainen. Toiseksi kisassa tuli Antti Paalanen.
Euroviisut järjestetään toukokuussa Itävallan Wienissä.

ihana hyvä laulu ikinä