Le Bureau on ranskalainen huippusarja

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Yle Kuvapalvelu
Uutinen julkaistu: 21.10.2020

Le Bureau, vakooja- verkosto on kaikkien aikojen suosituin ranskalainen jännäri.

Le Bureau on jännityssarja, joka on noussut Ranskassa huippusuosituksi. Sarja menestyy ympäri maailman, näin myös Suomessa.

Le Bureauta on tehty viisi kautta. Kuudes kausi on suunnitteilla. Sarjan päähenkilö ”Moukkaa” esittää Mathieu Kassovitz. Moukka joutuu kokemaan kovia sarjassa.

Voit katsoa kaikki Le Bureaun viisi kautta Yle Areenassa:

https://areena.yle.fi/1-50272209

2 kommenttia artikkeliin ”Le Bureau on ranskalainen huippusarja”

  1. Mun mielipiteesi: että on mahtavaa viihde ja tosi positiivinen koska tästä sarja on mielinkiitoinen draama ja erittäin merkittävä koska se on aiheuttanut suuren vaikutuksen audiovisuaalisiin katsojiin Ranskassa ja Maailmassa.

    Vastaa
  2. Minulle on suurin asia opiskalla suomen kieltä.
    Ensimmäistä kertaa kun kävelin tässä maassa,en tiennyt,mikä sana on pysähdys.
    Uskon kuitenkin,että tämä suomi on minulle erittäin vaikea kieli mutta ainakaan en.
    Olen joka tapauksessa ylpeä minusta,että pystyn
    Kiitos kaikille opettajille,jotka opettivat minua niin hyvin

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)