Lauri Tähkä henkilökohtaisena

Teksti: lähde STT
Kuva: Universal
Uutinen julkaistu: 22.10.2013

Lauri Tähkän naama tunnetaan koko Suomessa.

Kaksi vuotta sitten mies lopetti pitkän yhteistyön huippusuositun Elonkerjuun kanssa. Menestys ei loppunut.

Tähkän toinen soololevy on nimeltään Hurmaan. Levyllä Tähkä tuntuu olevan aikaisempaa henkilökohtaisempi.

– Levyn tekstit ovat itse koettuja. Albumi on päiväkirjamainen, sen teema on rakkaus.

Tähkä on todennut lehtihaastattelussa, että hänen elämänsä suurin pettymys oli avioero.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste