Laula ja auta kehitysmaiden äitejä

Teksti: Maria Österlund
Kuva: Joanna Linden Montes
Uutinen julkaistu: 16.12.2014

Kauneimmat joululaulut -tapahtuma on jälleen alkanut kirkoissa.

Yhteislaulutilaisuuksissa kerätään rahaa kehitysmaiden äitien hyväksi. Tilaisuudet jatkuvat loppiaiseen 6. tammikuuta asti.

Yhteislaulutilaisuudessa saat pienen joululauluvihkosen.

Suurin osa lauluista on vanhoja rakastettuja joululauluja. Presidentti Tarja Halonen on tämän vuoden tapahtuman suojelija. Tilaisuuksien ajat ja paikat löytyvät verkosta osoitteesta www.kauneimmatjoululaulut.fi

 

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste