Lana Del Rey on kuin vanhanajan tähti

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Nicole Nodland
Uutinen julkaistu: 16.06.2014

Lana Del Rey on salaperäinen amerikkalainen laulaja. Hän on vaihtanut nimensä ja keksinyt elämäntarinansa.

Lana Del Reyn ensimmäinen varsinainen levy Born To Die julkaistiin pari vuotta sitten. Siitä tuli iso hitti sekä Yhdysvalloissa että Euroopassa. Laulajattaren toisen levyn nimi on Ultraviolence. Se julkaistiin kesäkuussa.

Lana Del Reyn musiikki on tarttuvaa Kalifornia-poppia, jossa on synkkiä sävyjä. Kappaleiden tumma sävy tuo mieleen tv-sarja Twin Peaksin ohjaajan David Lynchin tuotannon.

Lana Del Reyn kasvot on nähty mainoksissa myös Suomessa. Hän konsertoi Helsingissä viime vuonna.

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Lana Del Rey on kuin vanhanajan tähti”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste