Kummeli täyttää 30 vuotta

Teksti: Petri Kiuttu, lähde Seura
Kuva: Yle Kuvapalvelu
Uutinen julkaistu: 16.12.2021

Suosittu viihdeohjelma Kummeli täyttää tänä vuonna 30 vuotta. Tamperelainen Kummeli alkoi valloittaa Suomea vuonna 1991. Sen jälkeen sarjaan on tehty 49 jaksoa.

Tänä syksynä Kummeli-porukka on kokoontunut jälleen yhteen. Tuloksena on Kummelin 50:s juhlajakso.

Heikki Hela, Heikki Sivennoinen ja Timo Kahilainen ovat tehneet yhdessä Kummelin lisäksi monta elokuvaa.

Kummelin juhlajaksossa on mukana myös Olli Keskinen. Hän ei ole ollut Kummeli-porukan mukana 1990-jälkeen.

Voit katsoa Kummeleita Yle Areenasta.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste