Krista Siegfrids lähtee menestymään

Teksti: PK
Kuva: Ville Paul Paasimaa
Uutinen julkaistu: 09.04.2013

Suomen edustaja Krista Siegfrids aikoo menestyä Euroviisuissa.

Suomen euroviisuedustaja Krista Siegfrids uskoo itseensä, show’hunsa ja kappaleeseensa. Laulajatar aikoo laittaa koko Euroopan sekaisin Marry Me -kappaleellaan.

– Rakastan isoa show’ta. Teemme sellaisen euroviisuissa. Haluan saada ihmiset tanssimaan, pistämme Euroopan dingdong!

Kristan ensilevy Ding Dong! julkaistaan 10. toukokuuta. Hän on säveltänyt ja sanoittanut suurimman osan levyn lauluista.

– Kappaleeni ovat elämäntarinoita.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste