Kotikadun viimeinen syksy

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Yle
Uutinen julkaistu: 28.08.2012

Pitkäaikainen suosikkisarja Kotikatu loppuu ennen joulua.

Pitkäaikainen suosikkisarja Kotikatu päättyy tänä syksynä. Sarja alkoi jo vuonna 1995, joten kuvausten aikana moni näyttelijä on ehtinyt kasvaa lapsesta aikuiseksi tai muuttua aikuisesta ikäihmiseksi.

Kotikatu on pitkäikäisin kotimainen tv-sarja. Sarjan viimeinen jakso esitetään 8. joulukuuta. Kun se päättyy, sarjaa on tehty 17,5 vuotta. Ohjelman viimeiset jaksot kuvataan lokakuussa.

Kotikadun väen elämää varjostaa tänä syksynä onnettomuus. Nuorempi väki yrittää tehdä omasta arjestaan toimivan, jotkut menettävät rakkautensa. Hannesta esittävä Risto Autio palaa sarjaan.

Kotikatu alkaen torstaina 20. syyskuuta TV1:ssä kello 20.

Yksi kommentti artikkeliin ”Kotikadun viimeinen syksy”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)