Kevään suosikkiohjelma viidakosta

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Sub
Uutinen julkaistu: 11.04.2012

Julkkisnaiset viidakossa.

Mitä tapahtuu, kun kymmenen julkisuudesta tuttua kaunotarta lähetetään keskelle viidakkoa kisailemaan? Tämä tuntuu kiinnostavan katsojia, sillä Viidakon tähtöset on noussut kevään puhutuimmaksi ohjelmaksi.

Sarjan jaksoja seuraa jopa puoli miljoonaa suomalaista. Viidakkoleirissä kisaa kaksi joukkuetta: Taifuunit ja Viidakon tiikerit. Kilpailevissa joukkueissa ovat mukana esimerkiksi Martina Aitolehti, Henna Kalinainen, Susanna Ruotsalainen ja Sara Sieppi. Kilpailijoista joku voittaa 30 000 euroa.

– Totta kai tulin tänne voittamaan, Henna Kalinainen sanoo.

Viidakon tähtöset Subilla torstaisin kello 21.

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Kevään suosikkiohjelma viidakosta”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste