Keikkailu väsyttää välillä Suvia

Teksti: PK, lähteet IS, IL
Kuva: Aki Roukala
Uutinen julkaistu: 09.04.2013

Suvi Teräsniska on uusi iskelmätaivaan tähti.

Suvi Teräsniska on vielä nuori nainen, mutta hän on ehtinyt myydä jo 200 000 levyä.

Laulajattaren uusin levy Hän tanssi kanssa enkeleiden koostuu Yö-yhtyeen kappaleista. Levy on Suomen albumilistan kärkipaikoilla. Sitä on myyty platinalevyyn oikeuttava määrä, eli yli 20 000 kappaletta.

Teräsniska tekee vuodessa lähes sata keikkaa. Hän on julkaissut viiden vuoden aikana viisi levyä. Laulaja myöntää, että välillä väsyttää.

Teräsniska sanoi viime vuonna Ilta-Sanomien haastattelussa, että jatkuva reissaaminen ja myöhäiset esiintymisajat rasittavat häntä. Teräsniska haaveilee oikeasta ammatista, vaikkapa sairaanhoitajan työstä.

– Esiintymistilanne lavalla on aina palkitseva, Suvi Teräsniska sanoo.

Teräsniskan kotielämä on onnellista. Hän osti juuri oman talon yhdessä kihlattunsa, ääni- ja valomies Simo Aallon kanssa.

– Vapaa-aika kuluu talon parissa mukavasti

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste