Kate Winslet sanoo ei somelle

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Wikimedia
Uutinen julkaistu: 01.12.2015

Palkittu tähtinäyttelijä Kate Winslet kielsi lapsiltaan somen eli sosiaalisen median käytön.

40-vuotias Kate Winslet on huolissaan somen vaikutuksista.

– Sosiaalinen media vääristää lasten itsetunnon. Erityisesti nuoret tytöt pyrkivät vain siihen, että kaikki pitäisivät heistä, Winslet sanoo Metro-lehden haastattelussa.

Winsletillä on kolme lasta. Mia-tytär on 15-vuotias, pojat ovat 12- ja 2-vuotiaita. Winslet ei anna lastensa käyttää somea lainkaan kotona.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste