KAJ-yhtye on kotoisin Etelä-Pohjanmaan Vöyriltä. Vöyri on Pohjanmaan suomenruotsalaista aluetta, ja KAJ esiintyy ruotsiksi. KAJ-yhtye on noussut talven aikana ilmiöksi Ruotsissa ja Suomessa. Varsinainen yllätys on se, että KAJ valittiin viime lauantaina Ruotsin edustajaksi Euroviisuihin.
KAJ voitti lauantaina Ruotsin euroviisukarsinnat eli Melodifestivalen-kilpailun. Kilpailu järjestettiin Tukholmassa. Yhtye vei voiton ruotsinkielisellä Bara bada bastu -kappaleella.
KAJ-yhtye voitti kilpailun vain pienellä äänimäärällä. Toiseksi kilpailussa jäi ennakkosuosikki Måns Zelmerlöw. Hän voitti Euroviisut vuonna 2015.
KAJ edustaa Ruotsia Euroviisuissa. Euroviisujen finaali järjestetään Sveitsin Baselissa 17. toukokuuta. Suomen edustaja Euroviisuissa on Erika Vikman. Vikman kilpailee kappaleella Ich Komme.
