Kaija Koolta ilmestyy uusi  levy ja elämäkerta

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Nana Simelius
Uutinen julkaistu: 04.05.2021

Kaija Koon uuden levyn nimi on Taipumaton. Levyn nimi kuvaa laulajattaren asennetta elämään. Hän ei anna helposti periksi. Kaija Koo haluaa kannustaa myös muita.

Kaija Koo on monien mielestä hieno laulaja, koska hänen laulunsa antavat voimaa. – Musiikki on voimakas väline. Musiikin avulla voi pelastaa ihmishenkiä, Kaija Koo sanoo Ylen haastattelussa.

Kaija Koosta julkaistaan myös kirja. Taipumaton-elämäkerran on kirjoittanut Jouni K. Kemppainen. Kirja julkaistaan Kaija Koon syntymäpäivänä 10.9. Kaija Koo täyttää silloin 59 vuotta.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)