Juha Tapio ei ole pelkästään vakava

Teksti: lähde STT
Kuva: Kaiku
Uutinen julkaistu: 22.10.2013

Juha Tapion syksy on erityisen kiireinen. Laulaja ja lauluntekijä on ainakin julkisuudessa poikkeuksellisen paljon esillä.

Televisiossa pyörii parhaillaan suosittu Vain elämää. Sen lisäksi Tapiolta ilmestyi juuri uusi levy. Sen nimi on Lapislatsulia. Mitä ihmettä levyn nimi tarkoittaa?

– Lapislatsuli on puolijalokivi. Sen väitetään olevan maailman arvokkainta ainetta. Juha Tapiota pidetään vakavien ja pohdiskelevien laulujen tekijänä. Uudella levyllä on mukana kuitenkin myös kevyempää otetta.

– Olen ollut joskus jopa liiankin totinen, mutta en ole enää. Tällä levyllä on edelleen kantaaottavia tekstejä, jotka kertovat pienistä ihmisistä aiempaa kevyemmin.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste