Jonna Tervomaa pohtii elämän arvoa

Teksti: lähde STT
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 10.09.2013

Jonna Tervomaa palaa tänä syksynä esiintymislavoille pitkän hiljaiselon jälkeen.

Laulajattaren uudet kappaleet Minä toivon ja Tikapuut ovat nousseet radiohiteiksi. Tikapuut kertoo tyttärestä, joka toimii äitinsä omaishoitajana. Tervomaa esiintyy kappaleen musiikkivideolla omaishoitajana.

Tervomaan mukaan hän haluaa laulullaan kiinnittää huomiota heikompiin ja välittämiseen. Tervomaa sanoo, että hän on pohtinut myös sitä, milloin ihmisarvoinen elämä loppuu.

Jonna voitti Syksyn sävel -kilpailun kymmenvuotiaana kappaleella Minttu sekä Ville. Laulajattaren oma tytär on nyt viisivuotias.

– En rohkaise häntä osallistumaan ainakaan laulukilpailuihin. En viehäty kilpailemisesta musiikissa. Haen musiikista inhimillisyyttä ja ihmisyyttä.

Jonna Tervomaan Eläköön-levy ilmestyy 20.9.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste