Jarin ja Karin uudet seikkailut

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Yle Kuvapalvelu
Uutinen julkaistu: 22.05.2019

Jari ja Kari ovat hyviä ystävyksiä. He eivät koskaan suutu toisilleen. Jukka Rasila esittää Karia, joka on hiljainen kaveri. Kari Hietalahden esittämä Jari on puheliaampi toiminnan mies.

Vaikka kyseessä on lastenohjelma, se sopii hyvin aikuisten katseltavaksi.

Rasilan mukaan Kari on erityislapsi. Kari saattaa olla kehitysvammainen poika.

Rasila sanoo, että hän on halunnut tehdä hahmosta hienon ihmisen. Sellaisen, jota ei nähdä yleensä lastenohjelmissa.

Jarin ja Karin kesäloma TV2:ssa sunnuntaisin kello 8.35.

Lähde HS

2 kommenttia artikkeliin ”Jarin ja Karin uudet seikkailut”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)