Jannika B yrittää läpimurtoa

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Tom Hakala
Uutinen julkaistu: 12.02.2013

Jannika B perusti oman levymerkin. Hänen omatoimisesti julkaistut kappaleensa ovat nousseet radiohiteiksi.

Jotkut saattavat muistaa Jannika B:n Idolsista. 27-vuotias laulajatar eteni laulukilpailun semifinaaleihin saakka ensimmäisellä kerralla. Menestystä ei löytynyt myöskään X Factor -ohjelmasta.

Jannikan ensimmäinen oma levy on nimeltään Kaikki rohkeus. Levy sai lupaavan lähdön, sillä kaikki sitä edeltäneet singlet ovat nouseet hiteiksi. Onnenpäivä, Hulluksi onnesta ja Seuraavaan elämään ovat radiohittejä.

Jannika B on siitä poikkeuksellinen nuori artisti, että hän on työskennellyt levynsä eteen itsenäisesti ja uutterasti. Hän perusti jopa oman levy-yhtiön, jotta sai musiikkiaan julkaistua.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste