Isac Elliot haastaa koulut auttamaan

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 13.09.2017

Laulaja Isac Elliot haastaa suomalaiset koulut auttamaan maailman lapsia.

Hän haastaa koululaiset toteuttamaan tempauksia Nenäpäivä-kampanjan aikana. Isac Elliot esiintyy koulussa, jonka tempaus valitaan parhaaksi. Kampanja alkaa 26. lokakuuta ja päättyy 19. marraskuuta.

– Suomi on turvallinen maa, jossa on hyvät koulut ja sairaalat. Muualla lapsen päivä voi olla tosi rankka, vaarallinen tai ikävä, Isac Elliot muistuttaa.

Lähde Nenäpäivä-säätiö

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste