Isaac Elliot tunnetaan jo ulkomailla

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Ville Juurikkala
Uutinen julkaistu: 10.03.2014

Isaac Elliot saattaa pian olla kansainvälinen poptähti. Vasta 13-vuotias teinitähti on kotoisin Kauniaisista.

Hän nousi tähdeksi vuosi sitten keväällä. Silloin julkaistiin ensimmäinen levy Wake Up World.

Nyt Isaac on ehtinyt jo valkokankaille. Helmikuussa elokuvateattereihin tuli Dream Big Movie. Se kertoo nuorisoidolista. Elokuva nähdään myös ulkomailla.

Nuori poppari on jo tottunut julkisuuteen ja suosioon. Hän kertoo, että tytöt päivystävät kotipihalla ja seuraavat tähden menemisiä.

– Se on jo arkipäivää. Mutta ei se haittaa, se on kivaa, Isaac kertoi MTV3-kanavan haastattelussa.

Kuuntele juttu

3 kommenttia artikkeliin ”Isaac Elliot tunnetaan jo ulkomailla”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste