Hän nousi tähdeksi vuosi sitten keväällä. Silloin julkaistiin ensimmäinen levy Wake Up World.
Nyt Isaac on ehtinyt jo valkokankaille. Helmikuussa elokuvateattereihin tuli Dream Big Movie. Se kertoo nuorisoidolista. Elokuva nähdään myös ulkomailla.
Nuori poppari on jo tottunut julkisuuteen ja suosioon. Hän kertoo, että tytöt päivystävät kotipihalla ja seuraavat tähden menemisiä.
– Se on jo arkipäivää. Mutta ei se haittaa, se on kivaa, Isaac kertoi MTV3-kanavan haastattelussa.

ihana
ikke on hyvä mun mielestä ikke on söpö tosi söpö
ihanaa kuula<33 :*