Ilkikurinen kahden lapsen äiti

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Regal
Uutinen julkaistu: 20.05.2014

Lily Allen nousi pinnalle vuonna 2006. Silloin nuori nainen lauloi parisuhteen vaikeuksista ja juhlimisesta.

Nyt 29-vuotias poplaulaja on kahden lapsen äiti, joka viettää perhe-elämää. Hän sai kaksi keskenmenoa ennen kuin sai tyttärensä vuosina 2011 ja 2013.

Onni, suru ja pilkka kuuluvat myös Allenin kolmannella levyllä. Sheezus-niminen albumi julkaistiin toukokuussa. Allen haukkuu levyllään myös levyjä julkaisevat tahot, levy-yhtiöt.

– Kukaan ei ota enää mitään riskejä. Kaikki on ennalta arvattavaa ja varmaa. Kokeellisuuteen ei rohkaista.

Arvostelu kuuluu myös Allenin Hard Out Here -singlekappaleen sanoituksessa.

Lily Allen esiintyy heinäkuussa Turun Ruisrockissa.

rel=”nofollow”>

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste