Nyt 29-vuotias poplaulaja on kahden lapsen äiti, joka viettää perhe-elämää. Hän sai kaksi keskenmenoa ennen kuin sai tyttärensä vuosina 2011 ja 2013.
Onni, suru ja pilkka kuuluvat myös Allenin kolmannella levyllä. Sheezus-niminen albumi julkaistiin toukokuussa. Allen haukkuu levyllään myös levyjä julkaisevat tahot, levy-yhtiöt.
– Kukaan ei ota enää mitään riskejä. Kaikki on ennalta arvattavaa ja varmaa. Kokeellisuuteen ei rohkaista.
Arvostelu kuuluu myös Allenin Hard Out Here -singlekappaleen sanoituksessa.
Lily Allen esiintyy heinäkuussa Turun Ruisrockissa.rel=”nofollow”>
