Hevostanssi on syksyn hitti

Teksti: SS
Kuva: Wikimedia
Uutinen julkaistu: 23.10.2012

Park Jae Sangin hittibiisin nimi on Gangnam Style.

Syksyn kuumin hitti ei ole mikään aivan tavallinen kappale aivan tavalliselta artistilta. Maailmaa villitsee nimittäin hassunhauska hevostanssi. Sen tekijä on Etelä-Koreasta kotoisin oleva hiphop-tähti PSY eli Park Jae Sang. Hittibiisin nimi on Gangnam Style. PSY on kotimaassaan suosittu esiintyjä.

PSY:n musiikivideon on katsonut YouTubessa yli kuusi miljoonaa ihmistä.

Kappaleen voit kuunnella ja katsoa osoitteessa youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste