Viimeksi Hector julkaisi levyn 10 vuotta sitten. Hectorin 22. studioalbumi Hauras julkaistaan marraskuussa. 67-vuotias laulaja ja lauluntekijä lähtee lokakuun lopussa pitkälle stadionkiertueelle. Kiertue päättyy marraskuun lopussa Helsinkiin.
Hector on yksi suomalaisen rockmusiikin suurista nimistä. Hänen uransa on kestänyt pian 50 vuotta. Hectorin ensisingle Palkkasoturi julkaistiin vuonna 1965. Sen jälkeen Hector on julkaissut monia klassikkolevyjä.
Hector ehti jo jättää jäähyväiset esiintymislavoille vuonna 2006. Hän teki jäähyväiskiertueenkin. Sen jälkeen hän tuli katumapäälle. Hectorilla oli vielä annettavaa.

HYVÄÄ MUSIIKKIA MARKO ANJA MARKUU HYVYÄÄ SYS