Gunnarit palasivat yhteen

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Wikimedia
Uutinen julkaistu: 11.05.2016

Yksi maailman tunnetuimpia rock-yhtyeitä, Guns N’Roses, on tehnyt paluun pitkän tauon jälkeen.

Yhtyeen tunnetuimman kokoonpanon kolme alkuperäistä jäsentä esiintyivät viimeksi yhdessä vuonna 1993.

Gunnarit on parhaillaan Yhdysvaltojen kiertueella. Kiertueen nimi on Not in This Lifetime eli Ei tämän elämän aikana. Nimi viittaa siihen, että monet eivät uskoneet, että yhtyeen jäsenet soittavat enää koskaan yhdessä. Gunnarit aikoo myös levyttää uusia kappaleita. Bändi esiintyy luultavasti myös Euroopassa syksyn aikana.

Guns N’Roses nousi huipulle 1980-luvun lopulla. Se oli kaikkein paras suosituista Los Angelesin rockbändeistä.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste