Game of Thrones saa taas palkintoja

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Kuva IMDb/HBO
Uutinen julkaistu: 19.07.2016

Televison fantasiasarja Game of Thrones sai peräti 23 ehdokkuutta Emmy-kilpailussa.

Game of Thrones hallitsee Emmy-kilpailua jo kolmannen vuoden peräkkäin. Emmy-kilpailu on Yhdysvaltojen tärkein TV-alan kilpailu. Game of Thrones on ehdolla parhaaksi draamasarjaksi jo viidennen kerran peräkkäin.

Viime vuonna Game of Thrones keräsi kilpailussa 12 palkintoa. Se sai myös parhaan draamasarjan palkinnon. Muita ehdokkaita tässä sarjassa ovat House of Cards, Better Call Saul, Mr Robot, Downton Abbey, The Americans ja Isänmaan puolesta.

Toiseksi eniten ehdokkuuksia meni sarjalle The People v. O.J. Simpson, jolle niitä kertyi 22. Rikossarja Fargo sai 18 ehdokkuutta ja poliittinen satiirisarja Veep 17.

Emmy-palkinnot jaetaan 18. syyskuuta.

Lähde STT

 

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)