Game of Thrones jatkuu maanantaina 25. huhtikuuta. Silloin alkaa sarjan kuudes kausi. Uuden kauden 10 jaksoa esitetään samanaikaisesti koko maailmassa. Ensimmäisen jakson voi katsoa maanantaiaamuna kello 4.
Englantilainen Natalie Dormer esittää Game of Thronesissa Margaery Tyrellia. Dormerin mukaan luvassa on jatkossakin yllättäviä ja rankkoja käänteitä.
Sarja pohjautuu kirjailija George R.R. Martinin teoksiin. Tällä kaudella se etenee teosten edelle. Martin on julkaissut viisi Tulen ja jään laulu -sarjaan kuuluvaa kirjaa. Sarjan kuudennen osan piti ilmestyä viime jouluksi, mutta sen ilmestyminen viivästyy. Kirjasarjaan tulee kaikkiaan seitsemän kirjaa. Tv-sarjasta kaavaillaan kahdeksan kauden mittaista.
Game of Thronesin voi katsoa maksulliselta HBO Nordic -kanavalta internetissä. Yle esittää Suomessa sarjaa vuoden viiveellä.