Eva Dahlgren tulee Suomeen

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 14.09.2016

Ruotsalainen laulaja Eva Dahlgren esiintyy jälleen Suomessa.

Hän tekee tänä syksynä kiertueen Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Dahlgren esiintyy Turussa, Tampereella ja Helsingissä lokakuun puolivälissä.

Dahlgren on ollut Suomessa hyvin suosittu jo 1980-luvun alusta asti. Hän julkaisi uuden albumin ”Jag sjunger ljuset” viime keväänä. Keväällä hän teki myös pienen klubikiertueen.

– Kevään kiertue oli lyhyt. Toisaalta se ylitti odotukseni. Musiikin esittäminen klubeilla tuntui mahtavalta. Odotan kuitenkin jo syksyä, kertoo Eva Dahlgren.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste