Erilainen teatterisyksy

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 23.09.2020

Teatterit esittävät ohjelmistoaan tänä syksynä rajoitetusti. Yleisöä otetaan sisään aiempaa vähemmän.

Tämä johtuu rajoituksista, joita koronavirus aiheuttaa. Myös teattereissa täytyy noudattaa turvavälejä.

Syksyn kiinnostavimpiin ensi-iltoihin kuuluu näytelmä Kaikki äidistäni. Sitä esitetään Helsingissä Suomen Kansallisteatterissa.

Kaikki äidistäni perustuu espanjalaisen Pedro Almodóvarin elokuvaan. Näytelmän on ohjannut Anne Rautiainen. Pääosissa ovat Katariina Kaitue ja Annika Poijärvi.

Pedro Almodóvar on tunnetuimpia eurooppalaisia elokuvantekijöitä. Sovituksia hänen elokuvistaan nähdään harvoin teattereissa.

Yksi kommentti artikkeliin ”Erilainen teatterisyksy”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)