Erilainen suosikki

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Pekka Tuomi
Uutinen julkaistu: 07.04.2021

Litku Klemetti on noussut suosioon omalla tyylillään ja tarttuvilla lauluillaan.

Litku Klemetti tuli tunnetuksi vuonna 2017, kun hän julkaisi laulun Juna Kainuuseen. Tarttuva kappale oli hitti.

Litku Klemetti on julkaissut viime vuosina ahkerasti uusia levyjä. Hän tekee levyjä sekä soolo- artistina että yhdessä Tuntematon numero -yhtyeensä kanssa.

Litku Klemetin uusi levy julkaistiin maaliskuussa. Levyn nimi on Kukkia muovipussissa. Tällä kertaa tyylinä on suomalainen iskelmämusiikki ja disko. Levy on tehty lähes kokonaan koneilla. Perinteisiä soittimia siinä ei juuri kuulla.

Litku Klemetti on taiteilijanimi. Litkun oikea nimi on Sanna. Hän on kotoisin Kuhmosta. Myös Sanna Klemettiä kiusattiin koulussa.

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Erilainen suosikki”

  1. Litku Klemetti on taiteilija. Litku oikea nimi on Sanna. Hän on kotisin Kuhmosta. Myös Sanna Klemetti kiusattiin koulussa. Hän on tullut on tunnettuksi omaperäisestä tyylistäänHän on ollut menestyksekäs vuodesta 2017 lähtien kappaleensa juna kanssa. Mä ajattelen, että hän laulaa musiikkia hyvin.

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste